[Fotografia] Halloween 23



Cada cop tinc més la sensació de que es impossible entendre les fotos que faig sense la música adequada sonant. Normalment és la que faig servir per editar allò que estic editant, de vegades es la que tenia al cap quan les vaig fer. El que em fa preguntar: perquè coi no em vaig escoltar la meva llista de halloween en repeat abans d'anar a la festa? I també: haguessin sortit millor si durant aquesta m'hagués posat uns auriculars i dissociat durant quatre hores? Probablement. Hauria valgut la pena? No crec.


So fuck your Bible and your Babel

Make a psalm into my dirty bomb

So dance, motherfucker, dance

Racing through red lights

 

I'm unstable, I'm not a show horse

I can't be bridled, of course

I'm outstanding, I'm unregretted

I got tattooed in reverse

 































No hay comentarios:

Publicar un comentario